FAQ

ALGEMENE VRAGEN:

  1. HOE VOLG IK MIJN BESTELLING?
    We streven ernaar om bestellingen snel te verwerken en te verzenden binnen 24-48 uur na plaatsing. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailmelding met daarin de trackinginformatie. Na ontvangst van de verzend-e-mail vindt u gedetailleerde trackinginformatie om de voortgang van uw bestelling te volgen. Gebruik eenvoudig de verstrekte trackinggegevens om uw pakket te volgen via de website van onze bezorgpartner.

  2. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?
    We streven er altijd naar om uw pakket te bezorgen met de beste vervoerder en service voor uw land. Alle informatie over de verzendtijden en tarieven per land vindt u op onze verzendbeleid pagina.

  3. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK EEN TERUGBETALING ONTVANG?
    Zodra je je artikelen naar ons hebt teruggestuurd, zou je je terugbetaling binnen 10 werkdagen moeten ontvangen nadat de artikelen in ons magazijn zijn aangekomen. Zodra de terugbetaling is verwerkt, ontvang je een melding. Houd er rekening mee dat het tot 3 dagen kan duren voordat de terugbetaling zichtbaar is op je bankrekening. Als je je terugbetaling in deze periode niet hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar ccccccccontact@freepalestineshop.nl.

  4. WAT IS JULLIE RETOURBELEID?
    We hanteren een retourperiode van 14 dagen waarin de klant zijn of haar pakket zonder opgave van reden kan retourneren. Deze 14 dagen beginnen wanneer het pakket is ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.

    Return conditions:
    All returned items must be unworn and in pristine condition with all the tags still attached. Shipping costs are not refundable.

  5. HOE DOE IK EEN RETOUR?
    Een retour maken is eenvoudig! Dit is wat je moet doen:

    1. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, stuur een e-mail naar contact@freepalestineshop.nl indicating that you want to exchange one or more products.
    2. Ons team zal u snel voorzien van retourinstructies.
    3. Volg de gegeven instructies om het retourproces te voltooien.

  6. WELKE BETALINGSMETHODEN KAN IK GEBRUIKEN?
    We bieden een verscheidenheid aan betaalmethoden om uw winkelervaring gemakkelijk en veilig te maken. Hier zijn de betaalmethoden die we momenteel accepteren:

    • Credit- of Debitkaarten: We accepteren de belangrijkste credit- en debetkaarten, waaronder Visa, Mastercard, American Express.
    • Local Payment Methods: We accepteren lokale betaalmethoden in sommige landen, zoals IDEAL, BanContact of Sofort.
    • PayPal: U kunt uw PayPal-account gebruiken om aankopen op onze website te doen voor extra gemak en veiligheid.
    • Klarna: Buy Now, Pay Later. Afhankelijk van uw locatie bieden we Klarna aan, zodat u nu kunt kopen en later voor uw bestelling kunt betalen.
    • Mobile Betalingsdiensten: Afhankelijk van uw locatie kunnen we mobiele betalingsdiensten zoals Apple Pay, Shop Pay en Google Pay accepteren.
    • Gift Cards of Winkeltegoed: Als je een cadeaubon of winkeltegoed van ons hebt, kun je het gebruiken om je aankopen te betalen.

    Houd er rekening mee dat de beschikbaarheid van betaalmethoden kan variëren, afhankelijk van uw locatie en de specifieke producten die u koopt. Als u vragen heeft over betaalmethoden of hulp nodig heeft bij uw betaling, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam.

  7. HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET DE KLANTENSERVICE?
    U kunt ons klantenserviceteam bereiken door een e-mail te sturen naar contact@freepalestineshop.nl. We streven ernaar om op alle vragen binnen 24-48 uur te reageren.
  8. DONEERT U AAN GOEDE DOELEN?
    We doneren 10% van onze opbrengsten aan Islamic Relief Nederland en ONEUMMAH. Daarnaast doneren we onze producten aan verschillende organisaties en evenementen die geld inzamelen voor Palestina. Deze producten worden verkocht, en 100% van de opbrengsten gaat rechtstreeks naar de slachtoffers in Palestina! 🇵🇸✊🏽.

ORDERS & DELIVERY:

  1. VERZENDEN JULLIE NAAR MIJN LAND?
    We deliver worldwide. Free Palestine Shop orders are shipped with trusted carriers such as PostNL, UPS, FedEx and local carriers. Visit our Shipping Policy page for rates and lead times per country.

  2. WAT IS DE LEVERTIJD?
    We don't like to keep you waiting, therefore your order is processed directly from our Dutch warehouse within 24-48 hours after it being placed. Orders received on weekdays before 16:00 CEST are dispatched the same day. Orders placed after this time will be sent on the following day. Weekend orders are scheduled for shipment on Mondays.

  3. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
    Onze verzendkosten worden berekend op basis van de bestemming van uw bestelling en de totale waarde van uw bestelling.

    • Domestic Shipping (Netherlands): Voor bestellingen binnen Nederland bieden we een concurrerend verzendtarief van €8,95.
    • Europe Shipping: Voor onze klanten in de Europese Unie bieden we een concurrerend verzendtarief van €8,95. De exacte verzendkosten worden tijdens het afrekenproces berekend op basis van uw locatie en de waarde van uw bestelling.
    • International Shipping: Voor bestellingen buiten de Europese Unie bieden we internationale verzending aan vanaf €14,95. De exacte verzendkosten worden tijdens het afrekenen bepaald op basis van uw locatie en de waarde van uw bestelling.

    Additional Information:

    • Houd er rekening mee dat douanerechten en belastingen zijn inbegrepen en gedekt voor uw bestelling.
    • Orders worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verwerkt en verzonden, met levertijden die variëren afhankelijk van uw locatie.
    • U ontvangt een bevestigingsmail met trackinginformatie zodra uw bestelling is verzonden.
  4. CAN I CANCEL OR CHANGE MY ORDER?
    We begrijpen dat omstandigheden kunnen veranderen, maar onze toewijding aan snelle verwerking betekent dat we al hard werken om uw bestelling voor verzending voor te bereiden zodra deze is ontvangen. Daarom vragen we onze klanten vriendelijk om hun bestellingen nogmaals te controleren voordat ze de betaling afronden. Als u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam.

  5. HOE KAN IK MIJN CADEAUKAART OF VOUCHER INLOSSEN?
    Tijdens het afrekenproces heeft u de mogelijkheid om uw cadeaubon of voucher code in te voeren in het daarvoor bestemde veld. Nadat u uw code heeft ingevoerd, klikt of tikt u op de knop 'Toepassen' om uw cadeaubon of voucher in te wisselen. Het totaalbedrag wordt dienovereenkomstig aangepast. Als u problemen ondervindt bij het inwisselen van uw cadeaubon of voucher, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam voor hulp.

  6. MIJN VOLGNUMMER ZEGT DAT MIJN BESTELLING IS GELEVERD, MAAR IK HEB HET NOG NIET ONTVANGEN?
    Als uw trackinginformatie aangeeft dat uw bestelling is geleverd, maar u deze niet heeft ontvangen, zijn hier een paar stappen die u kunt nemen:

    • Controleer uw bezorglocatie: Controleer het bezorgadres nogmaals om ervoor te zorgen dat het correct is ingevoerd bij het plaatsen van de bestelling.
    • Zoek naar Leveringsbonnen: Controleer op eventuele leveringsbonnen die door de vervoerder zijn achtergelaten.
    • Contact de vervoerder: Neem contact op met de verzendvervoerder die in uw trackinginformatie staat vermeld.
    • Soms registreert de postbezorger het pakket als afgeleverd voordat het daadwerkelijk is afgeleverd. Het kan dan een paar dagen duren voordat het daadwerkelijk wordt afgeleverd. Wacht een paar dagen voordat je de volgende stappen onderneemt!
    • Contact Klantenservice: Als u uw pakket niet kunt vinden na het volgen van de bovenstaande stappen, neem dan contact op met ons klantenserviceteam.
    • Dien een claim in: In sommige gevallen moet u mogelijk een claim indienen bij de verzendmaatschappij.

  7. WAT IS SNELLE EN VERZEKERDE VERZENDING?
    Snelle en verzekerde verzending zorgt ervoor dat uw pakket snel en veilig aankomt. Met onze versnelde verzendopties wordt uw bestelling prioriteit gegeven voor een snelle levering, terwijl uitgebreide verzekeringsdekking gemoedsrust biedt tegen verlies of schade tijdens het transport.

  8. IK HEB EEN VERKEERD VERZENDADRES INGEVOERD, WAT KAN IK DOEN?
    If you realize the mistake shortly after placing your order, contact our customer support team immediately. If your order has already been processed or dispatched, contact the shipping carrier directly.

  9. WILL I BE CHARGED WITH VAT?
    BTW is inbegrepen in de vermelde prijzen voor alle aankopen die via onze website worden gedaan. U zult tijdens het afrekenproces geen extra kosten met betrekking tot BTW tegenkomen.

  10. IK HEB GEEN BESTELLINGSBEVESTIGING ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?
    U ontvangt onmiddellijk na het plaatsen van uw bestelling een orderbevestiging per e-mail. Controleer uw spam- of junkmap voor de bevestigingsmail. Als u deze nog steeds niet heeft ontvangen, neem dan contact op met ons klantenserviceteam.


RETURNS & EXCHANGES:

  1. WAT IS JULLIE RETOURBELEID?
    Return period: We hanteren een retourperiode van 14 dagen waarin de klant zijn of haar pakket kan retourneren zonder opgave van reden.
    Return conditions: Alle artikelen moeten in ongedragen en ongewassen staat, geschikt voor wederverkoop, met de labels nog aan het artikel, aan ons worden geretourneerd. Verzendkosten zijn niet terugbetaalbaar.

  2. HOE KAN IK EEN RETOUR DOEN?
    The exchange or return of an order is very easy. Send an email within 14 days after receiving your order to contact@freepalestineshop.nl in which you indicate that you want to exchange one or more products.

  3. WAT ZIJN DE RETOERKOSTEN?
    Returnkosten kunnen variëren afhankelijk van uw locatie en de reden voor de retour. We adviseren om een traceermethode van een vertrouwde vervoerder te gebruiken. Houd er rekening mee dat retourkosten niet terugbetaald worden.

  4. HOE LANG DUURT EEN TERUGBETALING?
    We doen ons best om retouren zo snel mogelijk te verwerken. Na ontvangst van uw retour verwerken we het binnen 10 werkdagen. Nadat de terugbetaling is gedaan, ontvangt u daar een bericht over.

  5. WAAR KAN IK MIJN BESTELNUMMER VINDEN OM MIJN RETOUR TE REGISTREREN?
    Je ordernummer vind je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Als je deze e-mail niet correct hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag.

  6. WAT MOET IK DOEN ALS EEN PRODUCT DEFECT OF BESCHADIGD WORDT GELEVERD?
    Als u een product ontvangt dat defect of beschadigd is, volg dan deze stappen:

    1. Neem een foto van het beschadigde of defecte product.
    2. Stuur een e-mail naar contact@freepalestineshop.nl met de bijgevoegde foto en uw ordernummer.
    3. Ons klantenserviceteam zal uw bericht snel bekijken en met u samenwerken om een oplossing te vinden.

CONTACT:

  1. HOE KAN IK CONTACT OPNEMEN MET DE KLANTENSERVICE?
    U kunt ons klantenserviceteam bereiken door een e-mail te sturen naar contact@freepalestineshop.nl. We streven ernaar om op alle vragen binnen 24-48 uur te reageren.

  2. KAN IK DE KLANTENSERVICE BELLEN?
    Momenteel behandelen we alle klantvragen via e-mail om ervoor te zorgen dat elke vraag gedocumenteerd en efficiënt behandeld wordt. Neem contact met ons op via contact@freepalestineshop.nl.

  3. HEB JE EEN FYSIEKE WINKEL?
    Op dit moment opereren we uitsluitend online en hebben we geen fysieke winkel. U kunt echter onze producten bekijken en gemakkelijk winkelen via onze website.

  4. HOW CAN I GET UPDATES ABOUT NEW PRODUCTS AND SPECIAL OFFERS?
    U kunt zich aanmelden voor onze nieuwsbrief op onze website om updates te ontvangen over nieuwe producten, speciale aanbiedingen en exclusieve promoties. Volg ons ook op onze sociale media kanalen voor het laatste nieuws en updates.
  5. WAT ALS HET ITEM DAT IK WIL UITVERKOCHT IS?
    Als het artikel waarin je geïnteresseerd bent momenteel niet op voorraad is, kun je je abonneren op onze nieuwsbrief voor updates over nieuwe voorraden of contact opnemen met ons klantenserviceteam voor informatie over wanneer het weer beschikbaar kan zijn. We werken voortdurend aan het zo snel mogelijk aanvullen van onze populaire artikelen.

We hopen dat deze FAQ-sectie uw vragen beantwoordt. Als u verdere
assistance, please don't hesitate to reach out to our customer service team.

Thank you for supporting Free Palestine Shop!